Υποψήφιος δήμαρχος Αστακού και πάλι ο Πυθαγόρας Σαμαρας

samaras
Image0046Image0045
Πρωτοσέλιδο σε όλες σχεδόν τις τοπικές εφημερίδες η υποψηφιότητα του κ. Σαμαρά
»Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες,
Θα ήθελα κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω ειλικρινά για την εμπιστοσύνη που εκφράζετε στο πρόσωπο μου, η οποία μεταφέρεται ως προτροπή να είμαι και πάλι υποψήφιος δήμαρχος Αστακού για τις δημοτικές εκλογές του 2010, ακούγοντας τη δική σας επιθυμία αλλά και την προσωπική μου επιλογή να συνεχίσω την ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο μου.
Με δεδομένο ότι ένας τόπος έχει περισσότερη ανάγκη από ενεργούς πολίτες, βούληση μου είναι να τεθώ επικεφαλής ενός συνδυασμού πάνω από πολιτικές «αποχρώσεις» και για το λόγο αυτό ζητώ την στήριξη όλων των πολιτών ανεξάρτητα των πολιτικών πεποιθήσεων τους. Και αυτό, γιατί τα προβλήματα ούτε «χρώμα» έχουν, ούτε μπορούν να χρησιμοποιούνται προς εξυπηρέτηση πολιτικών ή άλλων σκοπιμοτήτων. Απαιτούν συνολική διαχείριση, σοβαρότητα και καθολική αντιμετώπιση.
Στις προηγούμενες εκλογές καθαρά προσωπικοί λόγοι ανεξάρτητοι της θελήσεως μου, δεν επέτρεψαν να συμμετέχω στη διεκδίκηση του Δήμου. Οτιδήποτε άλλο αναφέρθηκε είναι ψευδές, ανυπόστατο και κυρίως κακόβουλο. Άλλωστε η σημερινή επιστολή μου αποτελεί απάντηση σε όσους εξυπηρετούσαν τέτοιες σκοπιμότητες, διαδίδοντας συκοφαντίες και μόνον. Η συμμετοχή κάθε πολίτη στο συνδυασμό και η υπερψήφιση του θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή στο πρόσωπο μου, ικανοποίηση και περηφάνια για όλους μας. Έχουμε τη δύναμη, τη θέληση και την ικανότητα για ανάπτυξη και εξέλιξη ς πόλης αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Και αυτό το γνωρίζετε όλοι. σας ευχαριστώ θερμά»

