Πάμε για άλλα!

image10031[6633]

Αρνούμαι να ζω στην μιζέρια! Αρνούμαι να με διαφεντεύουν αχρείοι χωρίς να τους τα λέω μες στα μούτρα! Νιώθω ακόμα ζωντανός και ελπίζω, για αυτό και θα λέω οτι νιώθω. Για αυτό ξαναπιάνω το στυλό, το πληκτρολόγιο για την ακρίβεια.

Πάνω από όλα όμως αγαπώ το τόπο μου τουλάχιστον όσο και συ! Ναι εσύ που διαβάζεις αυτές τις αράδες αυτή την στιγμή. Αν είσαι Ξηρομερίτης τότε θα καταλαβαίνεις. Θα έχεις σίγουρα νιώσει εκείνο το απερίγραπτο συναίσθημα ευφορίας σαν αντικρύζεις την παλιοβούνα στο αντίριο ερχόμενος απο την Κόρινθο. Και ακόμα περισσότερο θυμάσαι το στήθος σου, το μυαλό σου, τα μάτια σου να «φουσκώνουν και να γίνονται πέλαγος» σαν αντίκρυσες τη Βελούτσα ή τη Μαχαλά απο το δρόμο του Αγρινίου. Είναι γιατί γυρνούσαμε στο σπίτι!

Επειδή λοιπόν οι πέτρες, τα πουρνάρια, και το χώμα του ξηρομέρου είναι το σπίτι μου, επειδή πονώ το ίδιο, λυπάμαι το ίδιο και θέλω να γίνουμε καλύτεροι, αντιστέκομαι όσο μπορώ! Είμαι εδώ! Πριν έξι-εφτά χρόνια ξεκίνησα να γράφω, γεμάτος θυμό και αγανάκτιση. Τότε είχα δώσει την εξήγηση γιατί και ο απαισιόδοξος πρώτος τίτλος του μπλογκ. Θα τον άλλαζα αν ένιωθα οτι αλλάζουμε. Δυστυχώς μεγάλο μέρος των όσων έγραψα τότε είναι εξαιρετικά επίκαιρο.

Όμως όταν κάποιος σκοντάψει και πέσει έχει δυο επιλογές ή να μείνει πεσμένος στη βρωμιά ή να σηκωθεί και να περπατήσει. Αυτό κάνω και γω συνεχίζω και περπατώ κοιτώντας το ουρανό, αισιόδοξος οτι κάποτε θα αλλάξουμε κάτι. Αυτό δεν σημαίνει οτι θα ανέχομαι τη μπόχα γύρω μου ΟΧΙ αυτή την φορά όμως θα σας λέω και πως είναι ο ουρανός. Τι κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα θα μπορούσαμε να κάνουμε σε κάθε μας πρόβλημα!

Ετσι αρχίζω απο τον τίτλο του ίδιου μου του μπλογκ. Θα θελα να πάψουμε να σερνόμαστε στο βυθό, είναι όμορφος ο τόπος μας για αυτό και ελπίζω να δω: ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ (να) ….ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ!!!

Τέλος ο παρακάτω σύνδεσμος οδηγεί σε ένα απο τα πρώτα άρθρα που αναφέρομαι στον παλιό τίτλο (To Ξηρόμερο στης Θάλασσας τον Πάτο) για τον οποίο μίλησα παραπάνω!

http://wp.me/p6bb5-j

Θέλω να πω στους αναγνώστες του μπλογκ ότι δεν έχω σκοπό να τους πω απλώς τα νέα γιατί άλλοι το κάνουν πολύ καλύτερα απο μένα! Θα ασχολούμαι όμως με το σχολιασμό της επικαιρότητάς «μας»! Επίσης καλωσορίζω όποιον φίλο θέλει να δημοσιεύει τα άρθρα του εδώ.

