Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Κ. ΣΑΜΑΡΑ

Μετά τις ομιλίες του κ Λύτρα κ του κ Γεωργαλή ήρθε το απόλυτο τίποτα το απόλυτο  καρακιτσαριό του 80 του 70 η ακόμα  και πιό πίσω. Αν σε αυτή την κοινωνία υπάρχουν άνθρωποι που οι κόρνες, οι στρακαστρούκες, οι φωτοβολίδες,  τα καπνογόνα, ΚΑΙ  τα αυτοκίνητα που κάνουν είσοδο στη πόλη με κόρνες και σιρινες τον πείθουν και καθορίζουν την ψήφο τους τότε συγνώμη αλλά εγώ δεν Θέλω να έχω καμία συμμετοχή  σε αυτή την κοινωνία δεν Θέλω και δεν έχω  τίποτα να δώσω. Αν οι ψηφοφόροι του κ Σαμαρά είναι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ από την ομιλία και την παράσταση  της χθεσινής συγκέντρωσης τότε είναι άξιοι της μοίρας τους και Καλά να πάθουν για όσα θα πάθουν Μετά της εκλογές.  Αν για κάποιο λόγο ήμουν με το Σαμαρά ύστερα από χθεσινή άθλια αρκουδοπαράσταση στη οποία θα έβαζαν τίτλο »ελάτε να γελάσεται με το τίποτα που έχω να σας πω» Θα αποχωρούσα ντροπιασμένος και μετανιωμένος για την επιλογή μου…

..και τώρα απολαύστε αυτό το βαθιά πολιτικό λόγο που εξηγεί πως το Ξηρόμερο πάει στης Θάλασσας τον πάτο

http://zarkadoulas.blogspot.com/2010/11/blog-post_06.html

