Καταγγελία για τα ΕΛΤΑ Αστακού!!!

Τα Ελληνικά ταχυδρομεία είναι υπό διάλυση ή είναι ιδέα μου;
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά στον Αστακό Ατωλ/νιας η αλληλογραφία έρχεται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση και πρέπει οι άμεσα ανεύθυνο-υπεύθυνοι να λύσουν το πρόβλημα της παράδοσης πριν αρχίσουν τα εξώδικα προς τα ΕΛΤΑ και οι απαιτήσεις αποζημιώσεων. Σήμερα ήρθαν κάρτες και λογαριασμοί που έχουν λήξει και εγώ πληρώνω τόκους υπερημερίας. Παρέλαβα έγγραφο από την αγροτική τράπεζα που είχε επάνω σφραγίδα παράδοσης στα ΕΛΤΑ 7/5/2010 και έκανε να φτάσει σε εμένα 19 ημέρες !!! Αν οι κυβερνώντες απαξιώνουν τον οργανισμό με κάθε τρόπο προκείμενου να τον ‘’χαρίσουν’’ μετά σε κάποιο κολλητό τους εμένα δεν με απασχολεί. Αυτό που με απασχολεί είναι το κράτος να με σέβεται και να με υπολογίζει. Οι υπηρεσίες του και οι υπάλληλοι του θα πρέπει να κάνουν το ίδιο .

