Για όλα φταίει ο Καλλικράτης

Καλλικράτης ή κακοκράτης, εμάς εδώ στον Δήμο Αστακού δεν μας αφορά. Όλα μας τα διοικητικά προβλήματα τα έχουμε λύσει ή μήπως δεν είχαμε ποτέ προβλήματα;  Με μπερδεύει πολύ η στάση και η συμπεριφορά των συνδημοτών μου. Έρχεται και αυτή η δημοτική αρχή με τα χαι λουξ πυροσβεστικά και με αποτελειώνει. Μήπως τις Κυριακές έχω οράματα και αυτό πού είδα δεν είναι η πραγματικότητα;  Πέντε δημότες όλοι και όλοι στην ημερίδα- έμενα δεν με υπολογίζω, εγώ για να τραβήξω φωτογραφίες πήγα- και απέξω δύο υπέρ λουξ πυροσβεστικά οχήματα !!! Όλα καλά με την ημερίδα  αλλά μήπως εμείς στην Κίνηση Πολιτών ξεχάσαμε πως έχουμε να κάνουμε με ακίνητους πολίτες !!! Μα και εσείς  βρε παιδιά, Κυριακή πρωί την ώρα που εγώ πίνω το φρεντοτσίνο μου στην παραλία και διαβάζω τα αθλητικά μου νέα εσείς  θέλετε να μου μιλήσετε για τον Καλλικράτη !!! και τι να μου πειτε ; βρε κινούμενοι πολίτες θα μου πείτε εσείς τι να κάνω στις προσεχείς εκλογές ; φυσικά και ξέρω τι πρέπει να κάνω,   θα στηρίξω έναν υποψήφιο φραγκάτο !!! θα εισπράξω το ανάλογο αντίτιμο για αυτή την καλή μου πράξη και θα βολέψω και τον κανακάρη μου σε μια θεσούλα!!! τα υπόλοιπα τα αφήνω για εσάς !!
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δω σοβαρά τα όσα συμβαίνουν στο τόπο μας και δεν εννοώ την ημερίδα και την διοργάνωση της αλλά την αδιαφορία μας, που έχει ξεπεράσει τα όρια !!!

