Παράγκες και στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο !!

Οι παράγκες χτίζονται από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο για να γίνουν οι βίλες της superleague
Ακολουθεί μια επιστολή οργής και αγανάκτησης που φωτογραφίζει τα όσα συμβαίνουν στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Η επιστολή αυτή γράφτηκε από έναν άνθρωπο που υπηρέτησε με πάθος το ποδόσφαιρο και με πολύ αγάπη, δυστυχώς τελευταία είναι απλός φίλαθλος και πιστός φίλος της ομάδας του ΗΡΚΛΗ ΑΣΤΑΚΟΥ. Οι συντεχνίες και οι παράγκα της Ε.Π.Σ.Ν.Α τον οδήγησαν στην απόφαση να αποχωρίσει από μέλος του σωματίου πικραμένος και αηδιασμένος για όλα όσα συμβαίνουν.

ΑΣΤΑΚΟΣ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009
ΕΠΙΣΤΟΛΗ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΠΡΟΣ: ΕΝΩΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
Κύριε Πρόεδρε
Ονομάζομαι Κουντούρης Αθανάσιος και υπηρετώ το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στο νομό μας από το έτος χίλια εννιακόσια ογδόντα τρία.
Πρώτα ως ποδοσφαιριστής και ύστερα για είκοσι χρόνια σαν μέλος του Δ.Σ του σωματείου ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ .
Όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν αγωνίστηκα για το καλό της ομάδας μου αλλά και την εκμάθηση του ποδοσφαίρου στα παιδιά της πόλης μου .
Οι δικές μου προσπάθειες αλλά και άλλων μελών που κατά καιρούς πέρασαν από το Δ.Σ του σωματείου μας στηρίζονταν στον ευγενή ανταγωνισμό μεταξύ των σωματείων και δεν υπήρξαν ποτέ διάφορα κονέ .
Χάρηκα, αλλά και πικράθηκα πολύ όλα αυτά τα χρόνια.
Σήκωνα το κεφάλι και προχωρούσα μπροστά ξεκινώντας από την αρχή ελπίζοντας την εξάλειψη της αδικίας.
Ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκα επίσημα για να μην δημιουργώ προβλήματα στην ομάδα μου ,εννοείται βέβαια ότι αυτά που σας αναφέρω είναι αποκλειστικά δικές μου σκέψεις οργής και δεν εκφράζουν το Δ.Σ του ΗΡΚΛΗ ΑΣΤΑΚΟΥ
Για την ιστορία ότι την αγάπη που έχω για το ποδόσφαιρο την μετέφερα στα δύο μου αγόρια τα οποία αξιώθηκαν να παίξουν στην ομάδα που υπηρετώ.
Το ένα από αυτά ο Νίκος Κουντούρης πριν τρεισήμισι χρόνια στον αγώνα ΕΜΠΕΣΟΣ- ΗΡΑΚΛΗΣ που τελείωσε υπέρ του ΕΜΠΕΣΟΥ με τρία μηδέν , σε μία φάση του αγώνα τραυματίστηκε σοβαρά στο ένα μάτι.
Ηθικό αυτουργό δεν θεώρησα τον εμπλεκόμενο ποδοσφαιριστή του Εμπεσού, αλλά τον διαιτητή Καραγιάννη που επέτρεψε τις εγκληματικές κλωτσιές και μπουνιές των παιχτών της αντιπάλου ομάδας.
Επίσης αξιοπερίεργο ήταν ότι ο τραυματισμός και η αλλαγή του παίχτη δεν αναφέρθηκαν στο φύλο αγώνα
‘Άραγε ο διαιτητής εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία για τον εργοδότη του εκείνη τη στιγμή, η ομάδα του Εμπεσου, αφού αυτή τους πλήρωνε για τον κόπο τους που έκαναν να ‘’διαιτητεύσουν ‘’
Το αποτέλεσμα του τραυματισμού του παίχτη – γιου μου , έγινε επέμβαση άμεσα στον ερυθρό σταυρό και διαπιστώθηκαν σε επτά σημεία αποκόλλησης του κερατοειδούς χιτώνα
Πέρασαν δύο χρόνια ανάρρωσης και οικονομικής αφαίμαξης και ο γιός μου γύρισε χαρούμενος, ξεχνώντας τον κακό διαιτητή, στην ομάδα και άρχισε να αγωνίζεται ξανά.
Φθάνοντας λοιπόν στο σήμερα και συγκεκριμένα στον αγώνα Μύτικα- Ηρακλή που έγινε το Σάββατο δέκα επτά Οκτωβρίου του δύο χιλιάδες εννέα, πάλι ο συνήθης ύποπτος, ο διαιτητής, το όνομα αυτού Μπεσίνης Θωμάς επέτρεψε στον ποδοσφαιριστή-εγκληματία Αποστολάκη, με αριθμό δελτίου 1188851 να προσπαθήσει να σκοτώσει παίχτες του Αστακού
Πρώτα επιτέθηκε στον ποδοσφαιριστή Παπαζήση Ιωάννη με γροθιές, επιτέθηκε σε ένα παιδί με ήθος και παιδεία πρωταθλητής στις πολεμικές τέχνες σε μεσογειακό επίπεδο αλλά λόγω της παιδείας που προαναφέραμε δεν ανταπέδωσε
Παίρνοντας θάρρος ο Αποστολάκης από τα στραβά μάτια που έκανε ο διαιτητής Μπεσίνης γύρισε και επιτέθηκε στο γιο μου Κουντουρη Νικόλαο που δέχτηκε μια κλοτσιά στο πόδι του με συνέπεια να σπάσει ένα δάκτυλο.
Οι άθλιοι διαιτητές , βοηθοί παρατηρητές δεν είδαν και δεν ανέφεραν τίποτα
Πάλι λοιπόν ο γιος μου τραυματισμένος από το άθλιο ποδόσφαιρο που εσείς κύριοι της Ε.Π.Σ.Ν.Α δημιουργήσατε .
Εσείς ορίζεται τους κακούς διαιτητές εσείς κινείτε τα πιόνια στην άθλια σκακιέρα που πάλι εσείς έχετε δημιουργήσει .
Είστε πιστεύω και εσείς γονείς και δεν θα θέλατε να είστε στην δική μου θέση.
Θέλω να σας θυμίσω ότι ή ένωση σας εκπροσωπεί όλες τις ομάδες και όχι τις συμπάθειες ή φιλίες.
Τέλος σας υπενθυμίζω ξανά ότι οι παραπάνω θέσεις ΔΕΝ εκφράζουν θέσεις του ΗΡΚΛΗ ΑΣΤΑΚΟΥ αλλά εμένα προσωπικά
Αλήθεια με εκτίμηση
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Image0003

