Το blog ενοχλεί !! και γίνεται στόχος

STOXOS

Για άλλη μια φορά ο κ. Δήμαρχος έκανε μία άστοχη και ανούσια επίθεση εναντίον του blog και εμού προσωπικά
Την Μεγάλη Παρασκευή, πήγε στα Βλιζιανά και μοίρασε ένα μικρό κείμενο που είχα γράψει στο blog με τίτλο
«Φαγοπότι στα Βλιζιανα»
Αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό και την συμπεριφορά του Δημάρχου. Και αναρωτιέμαι τι είναι εκείνο που τον ενόχλησε τόσο ώστε να τυπώσει και να μοιράσει ένα κείμενο που καταγράφει ένα γεγονός και τι δική μου εκτίμηση, σε περίπτωση που η υπόσχεση του Δημάρχου για υδροδότηση του χωριού δεν υλοποιηθεί.
Έχει γίνει το αγαπημένο χόμπι του Δημάρχου να τυπώνει κείμενα μου, το έχει κάνει και στο παρελθόν πολλές φορές. Άλλοτε τα διαβάζει μέσα σε δημοτικά συμβούλια και άλλοτε τα μοιράζει μέσα στο δημαρχείο προκειμένου να δημιουργήσει εις βάρος μου μια κακή εικόνα λες και εγώ είμαι ο πολιτικός του αντίπαλος που πρέπει να εξουδετερώσει για να κερδίσει τις επόμενες εκλογές.
Με την ίδια τακτική στο πρόσφατο παρελθόν προσπάθησε έμμεσα μέσω τρίτου να με μπλέξει σε δικαστικές περιπέτειες.
Η διανομή έντυπων με άρθρα του blog και μάλιστα από τον Δήμαρχο με τιμά ιδιαίτερα. Είναι για μένα η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορούσα να έχω.
Κατανοώ την δυσκολία της δημοτικής αρχής να συνηθίσει στην κριτική. Κάθε αρχή και δύσκολη.
Το έχω εμπεδώσει ότι περιμένουν πως και πώς να γράψω την λάθος λέξη που θα οδηγήσει τον εισαγγελέα στον σκληρό μου δίσκο, αλλά μέχρι να γίνει αυτό έχουμε καιρό.
Οι απορίες και τα ερωτήματα που γεννιούνται από αυτή την συμπεριφορά είναι πάρα πολλά.
Γιατί δεν τυπώνει και τις προεκλογικές υποσχέσεις του να τις διανείμει στους δημότες ; Αφού και αυτές τις έβαλα πρόσφατα στο blog (θα τις μοιράσω εγώ όταν έρθει η ώρα)!!!
Γιατί επιμένει σε προσωπικές επιθέσεις και κόντρες αφού ουδέποτε ασχολήθηκα μαζί του προσωπικά αλλά μόνο πολιτικά με τις πολιτικές του επιλογές και προτεραιότητες. Μάλλον ξεχνάει ότι οι αποφάσεις στα δημοτικά συμβούλια αφορούν και το δικό μου μέλλον και των παιδιών μου.

