Φαγοπότι στα Βλιζιανά


Φαγοπότι στα Βλιζιανά χθες βράδυ (Πέμπτη 9 Απριλίου). Αυτά  ήταν τα προεόρτια για την υδροδότηση του χωριού.
Το μεγάλο γλέντι,σύμφωνα πάντα με τις υποσχέσεις του Δημάρχου, θα γίνει με την ολοκλήρωση της υδροδότησης του χωριού. Την γιορτή του Συλλόγου, η οποία έγινε το καλοκαίρι που μας πέρασε, θα την ονόμαζε ο Δήμαρχος »γιορτή νερού». Όμως κάτι δεν πήγε καλά και το νερό δεν είχε πάει ακόμα στο χωριό μου.
Δεν προβλέπεται ούτε η γιορτή που θα γίνει τον Αύγουστο να ονομαστεί »γιορτή νερού» διότι τα χρονικά περιθώρια είναι λίγα.
Το χθεσινό φαγοπότι έγινε στο καφενείο το »Διάσελο» ιδιοκτησίας Νικόλαου Θεοδώρου (Καραχάλιος). Την προβατίνα τίμησαν δεόντως ο Δήμαρχος, ο Αντιδήμαρχος κ. Κουντούρης  και 2-3 φίλοι του  Δημάρχου. Οι συγχωριανοί μου που παρευρέθησαν στο τραπέζι ήταν 4 άτομα όλοι και όλοι, όσοι και οι ψήφοι που θα πάρει ο κ. Στάϊκος από το χωριό, αν τελικά δεν έχει πάει νερό ως τις εκλογές.
Για ποιο λόγο οι Βλιζιανιώτες δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Δημάρχου ; Είτε γιατί δεν τους λείπει το ντόπιο κρέας αλλά το φρέσκο νεράκι είτε γιατί οι φιέστες του Δημάρχου δεν πείθουν κανέναν.
Καλά, εμένα γιατί δεν με κάλεσε κανείς; Δεν είμαι από τα Βλιζιανά εγώ;

