Η επιστολή απευθυνόταν στον κ. ΔΗΜΑΡΧΟ
Αξιότιμε κύριε,
Καταρχήν, έχω την τιμή να εκφράσω εκ μέρους του Ομίλου Εταιριών Αρούτζι (Αruji)τη βαθιά εκτίμηση μας προς εσάς και προς όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Αστακού. Ύστερα από πολυάριθμες διαβουλεύσεις μαζί σας και μαζί με τους συνεργάτες του ομίλου μας έχω μεγάλη χαρά, ως πρόεδρος του Ομίλου Επιχειρήσεων Αρούτζι να σας πληροφορήσω, ότι ο όμιλος μας εκφράζει ενδιαφέρον για την εκπόνηση και την υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης τουριστικού συγκροτήματος στην περιοχή του Δήμου σας, συμπεριλαμβανομένων των εξής τριών οικοπέδων:
1. Η άνω πλευρά του Αγίου Γεωργίου — επιφάνειας 1.000.000 m2.
2. Αγιος Γεώργιος – επιφάνειας 560.000 m2.
3. Μαραθιάς- επιφάνειας 2.100.000 m2.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τεράστιες δυνατότητες της περιοχής σας για τουριστική ανάπτυξη και την επαγγελματική προσέγγιση μας, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία στις διαρθρώσεις των διεθνών επενδυτικών προϊόντων, καθώς και την προσέλκυση των επενδυτικών κεφαλαίων από την Ιαπωνία και τη Ρωσία, τολμώ να πω, πως οι από κοινού προσπάθειες μας για την ανάπτυξη της περιοχής μακροπρόθεσμα θα συνιστούσαν μια αμοιβαίως ωφέλιμη συνεργασία μεταξύ της περιοχής σας και του ομίλου μας και θα είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μεγάλου σύγχρονου τουριστικού κέντρου με προηγμένες υποδομές στις ακτές του Ιονίου Πελάγους.
Επιπρόσθετα, πιστεύουμε, πως το μελλοντικό συγκρότημα όχι μόνο θα αυξήσει την τουριστική εισροή και θα αποτελέσει ένα σημαντικό επιχειρηματικό και τουριστικό χαρακτηριστικό στοιχείο στην περιοχή σας, αλλά και θα προσελκύσει μεγάλο αριθμό
μόνιμων κατοίκων και εν δυνάμει επενδυτών από τη Ρωσία, την Ιαπωνία (τις κύριες χώρες της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας) και άλλες χώρες του κόσμου.
Ο όμιλος μας αναμένεται να εκπροσωπηθεί στο εν λόγω σχέδιο από μια εταιρία ειδικών επενδύσεων (SΡΥ) με έδρα την Κύπρο — την ΑGΙ Κτηματομεσιτικές Επενδύσεις ΕΠΕ. Το νομικό αυτό πρόσωπο είναι μια εταιρία που συνεργάζεται με το Αρούτζι και πρόκειται να κατέχει το 98% των μετοχών του σχήματος. Προτείνουμε να μεταφερθεί το υπόλοιπο 2% στο Δήμο Αστακού ως αντάλλαγμα για τα 3.660.000 m2 κτηματικής περιουσίας, η οποία θα μεταφερθεί σε τρεις ελληνικές εταιρίες ειδικά ενσωματωμένες για τις ανάγκες του εν λόγω σχεδίου. Όλες οι επενδύσεις κεφαλαίων για την περαιτέρω υλοποίηση του σχεδίου 9α χρηματοδοτηθούν από τον επενδυτή (όμιλος εταιριών Αρούτζι), ενώ η συνεισφορά του Δήμου θα περιοριστεί στην αρχική μεταφορά του ποσοστού του ιδιοκτήτου για τα τρία προαναφερθέντα οικόπεδα, όπου προγραμματίζουμε να πραγματοποιήσουμε την περαιτέρω επενδυτική ανάπτυξη.
Η κατασκευή του εν λόγω σχεδίου και η λειτουργία του θα δημιουργήσουν μεγάλο αριθμό νέων θέσεων εργασίας κυρίως για τον τοπικό πληθυσμό και μόνον ένα μέρος των ειδικευμένων επαγγελματιών, που πιθανώς να μην είναι διαθέσιμοι από το ανθρώπινο δυναμικό της περιοχής, πρόκειται να προσελκυστεί από τη Ρωσία, τη Ιαπωνία και άλλες ξένες χώρες.
Τα παρακάτω σημεία θα αναδείξουν τα αναμφίβολα οφέλη από την υλοποίηση του σχεδίου αυτού: πιο επιτυχημένη και ωφέλιμη λειτουργία της ακίνητης περιουσίας με την έννοια της εκμετάλλευσης της κτηματικής περιουσίας, η ανάπτυξη της περιοχής δια μέσου της προσέλκυσης των κεφαλαίων και επενδυτών, δημιουργία θέσεων εργασίας για τους κατοίκους του Δήμου Αστακού και της γύρω περιοχής, η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας μέσω της αύξησης των επιχειρηματικών και τουριστικών δραστηριοτήτων.
Επωφελούμαι της ευκαιρίας αυτής να σας εκφράσω προσωπικά και εκ μέρους του Ομίλου Επιχειρήσεων Αρούτζι την ύψιστη εκτίμηση μας και την πιο ειλικρινή πίστη στην περαιτέρω αμοιβαίως ωφέλιμη συνεργασία για το καλό της ανάπτυξης της περιοχής σας στο μέλλον.
Ευσεβάστως υμέτερος,
Αλισέρ Π. Ραχίμοβ
Πρόεδρος,
Όμιλος Επιχειρήσεων Αρούτζι






























αν τηρηθουν τα παραπάνω καλό ακούγεται για τον τόπο.
Πως είναι δυνατόν ένας δήμαρχος που σχεδιάζει δυο τεχνικά προγράμματα και δεν έχει εντάξει σε αυτά ούτε ένα έργο για τον τουρισμό να θέλει ξαφνικά μεγαλειώδη τουριστική αξιοποίηση και να επιμένει στην πώληση χιλιάδων στρεμμάτων δημοτικής περιουσίας; όταν κάτι βρωμάει η κόρη μου λέει μπαμπά πουφ!!!! Να πω ένα μικρο παράδειγμα. για τα σφαγεία, που καλώς γίνονται και αναμφίβολα θα προσφέρουν και θα εξυπηρετήσουν εκατοντάδες δημότες μας κτηνοτρόφους και όχι μόνο, το τελικό ποσό αναμένεται να φτάσει τα δυο εκατομμύρια εξακόσιες χιλιάδες ευρώ. γιατί αυτό το ποσό δεν το διέθεσε για κατασκευή μαρίνας αφού θέλει τουριστική ανάπτυξη;
Περιμένω απο κάποιους δημοτικούς συμβούλους να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και αντάξιοι του καλού ονόματος που δημιούργησαν στην μικρή μας κοινωνία. Ειδικά απο τον κ. Λιβάνη (αναφέρω το όνομα του γιατί ξέρω πως δεν θα παρεξηγηθεί και δεν θα τρέχω στα δικαστήρια) περιμένω για άλλη μια φορά να μείνει πιστός στις ιδεολογικές του αντιλήψεις.
Το ίδιο περιμένω και από τον κ. Βλαχάκη
Πρωσοπικά ΌΧΙ. Ξεπουλάει μεγάλες εκτάσεις δημοτικής περιφέρειας χωρίς να εγγυάται το παραμικρό.
”Ύστερα από πολυάριθμες διαβουλεύσεις μαζί σας” δηλαδή πριν κάνουν την πρόταση είχαν΄έρθει σε επαφή μαζί με το Δήμαρχο. Λίγο παράξενο ακούγεται, και για ποιο λογο?
”υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης τουριστικού συγκροτήματος στην περιοχή του Δήμου σας, συμπεριλαμβανομένων των εξής τριών οικοπέδων:” Λίγο γενικό μου ακούγεται αφού και ο δήμος δεν θα πρέπει να ξέρει αφου θα έχει εστω και δύο της εκατό μετοχές. Η το κρύβουν για να μην το διαβάσουν ανταγωνιστές, ή απο τώρα φαίνετη πόσο μεγάλη σημασία δίνουν απο την αρχή για να μάς ενημερώσουν.
“πως οι από κοινού προσπάθειες μας για την ανάπτυξη της περιοχής μακροπρόθεσμα θα συνιστούσαν μια αμοιβαίως ωφέλιμη συνεργασία μεταξύ της περιοχής σας και του ομίλου μας και θα είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μεγάλου σύγχρονου τουριστικού κέντρου με προηγμένες υποδομές στις ακτές του Ιονίου Πελάγους.”
Εδώ μπορώ να πώ μόνο ότι οι προσπάθειες του δήμου μέχρι τώρα είναι μηδέν. όσο για συνεργασία τι βλέπω να είναι μονόπλευρη.
Αυτό που μού έκανε την ποιο μεγάλη εντύπωση είναι το παρακάτω,
“Η κατασκευή του εν λόγω σχεδίου και η λειτουργία του θα δημιουργήσουν μεγάλο αριθμό νέων θέσεων εργασίας κυρίως για τον τοπικό πληθυσμό και μόνον ένα μέρος των ειδικευμένων επαγγελματιών, που πιθανώς να μην είναι διαθέσιμοι από το ανθρώπινο δυναμικό της περιοχής, πρόκειται να προσελκυστεί από τη Ρωσία, τη Ιαπωνία και άλλες ξένες χώρες.” Λιγο αόριστο στο πόσες θέσεις θα δημιουργηθούν, γιατί ήδη αυτή θα πρέπει να έχουν ένα πλάνο για το τι θέλουν να κάνουν, πόσο θα στοιχήσει, πόσα άτομα θα απασχολήσουν και φυσικά τη θα προσφέρουν και πόσο καιρό θα είναι ανοιχτό το συγκρότημα?
Και φυσικά το κερασάκι στη τούρτα είναι ότι θα έρθουν κάποιοι απο άλλες χώρες λόγου ειδικευμένων εππαγελματιών. Πόσοι θα είναι αυτοί οι ειδικευμένοι. Πέντε? Δέκα? πεντακόσιοι? και σε ποιές ειδηκότητες? γιατί εάν κάποιος πει σε ένα παιδί απο τον Αστακό πήγαινε και γίνε ηλεκτρολόγος γιατι όταν ανοίξουμε θα χρειαστούμε ένα άτομο για τις ανάγκες μέσα στα ξενοδοχεία δεν νομίζω ότι θα έλεγε όχι.
και φυσικά απο την εμπειρία που έχω στα ξενοδοχεία ακόμη και καμαριέρα να δουλέυει μια κοπέλα πρέπει να έχει βγάλει μια σχολή.
Βέβαια, απο ότι κατάλαβα εδώ μιλάμε για μονάδα πολυτελείας, περίπου 2000 κλινών εάν όχι μεγαλύτερη (περίπου 5000 τουρίστες) και 1000 άτομα προσωπικό τουλάχιστον. Αλλα σε αυτή την περίπτωση οι μόνες θέσεις που μπορούν να καλυφθούν απο ντόπιους και χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν είναι φύλακες και λαντζιέρες. Και ανέφερα αυτές τις δύο ειδικότητες γιατί δεν έρχονται τόσο πολλοί σε επαφή με τους τουρίστες. Εκτός και άν όλοι πάνε και μάθουν Ρωσικά, Ιαπωνικά και τουλάχιστον Αγγλικά, και να βγάλουν μια σχολή ρερβιτόρου ή μάγειρα.
Οι πρότασει τους είναι γενικόλογες, δεν αναφέρει κάν τη είδους μονάδας θα είναι δηλαδή all inclusive, half board, bed and breakfast, δεν εγγυάται τίποτα, αόριστες, δεν λέει τίποτα σχετικά εάν ο δήμος θα μπορέσει μετά να αγοράσει μεγαλύτερο μέρος μετοχών άρα και περισότερα κέρδη, και το χειρότερο δεν εγγυάται κάποιο αριθμό θέσεων. Οσο απο που θα προμυθέυονται προιόντα κτλ για τις ανάγκες της μονάδας δεν γίνεται λόγος. Επίσης λόγος δεν γίνεται για το τι θα πρέπει να κάνει ο δήμος όσο αναφορά πάρκα κοντά στη μονάδα, πεζοδρόμια και βελτίωση τον δρόμον απο της μονάδες πρός τον Αστακό και αντίθετα, όπως και σύνδεση με το δίκτυο νερού. Μην ανυσηχείτε σχετικά με τα απόβλητα γιατί τέτοιες μεγάλες μονάδες, λόγου νόμου θα πρέπει να έχουν δικό τους βιολογικό καθαρισμό απο μόνες τους μέσα στο ξενοδοχείο.
Επίσης, συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις μεγάλων μονάδων οι εκτάσεις που θα πουληθούν θα περιφραχτούν και οι ντόπιοι δεν θα έχουν πρόσβαση στην παραλία του Άι Γιώργη και Μαραθιά, κάτι βέβαια που απαγορέυεται απο το νόμο. Ο λόγος βέβαια εννοείται λόγου ασφάλειας τον τουριστόν, μια κλασσική απάντηση.
Και φυσικά, το ειδικευμένω προσωπικό που θα έρθει δεν θα διαμένει σε καταλήμματα εκτεπαγγελματιών εκτός ξενοδοχείου αλλά εντός του ξενοδοχείου.
Μήπως λέω τώρα, μήπως για να γίνω και συνήγορος του Κακού ο Δήμαρχος θα πρέπει να κάτσει να σκεφτεί πώς θα πρέπει να αυξήσει το είσοδημα τον πολιτόν και να τους παροτρύνει να μείνουν στον Αστακό? Να ενυσχήσει τις μικρές επιχηρήσεις τον ντόπιον και να τους δώσει ιδέες πώς μπορούν να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν.
Μήπως τα πράγματα δεν είναι και τόσο μαύρα όσο μας φαίνονται; Εγώ δε θελω να κάνω τον συνήγορο όυτε του διαβόλου όυτε των επιχειρηματιων που θελουν να εμπλακούν.
Ο Μαραθιάς κυριώς επιζητει εδω και χρόνια μια αξιοποίηση επιτελους. Ούτε τα γουρούνια του αξίζουν ούτε οι διάφοροι βλαχοτουρίστες του που μαζευει κατα καιρούς οι οποίοι τον έχουν καταντήσει σκουπιδαριό στην κυριολεξία.
Για αξιοποίηση από τον Δήμο το βλέπω αδύνατο.
Πρέπει να εκλεγεί κάποτε ένας Δήμαρχος που να τον αξιοποίήσει , πράγμα ακατόρθωτο.
Προσωπικά είμαι υπερ Δημοτικής πρωτοβουλίας αξιοποίησης του Μαραθια και όχι ιδιωτών.
Αλλα για να υπαρξει κατι τέτοιο θα περιμένουμε πολλά μα πάρα πολλά χρονια.
Γειά σας.
σχολιαστές τα ακόλουθα.
Διαβάζω σήμερα 15-3-09 και ώρα 6.20μμ την επιστολή- πρόταση του Ομίλου Αρούτζι προς το Δήμαρχο Αστακού και δράτομαι της ευκαιρίας απο τα 5 σχόλια , πιθανολογω Αστακιωτών , που έχουν μεχρι τώρα καταχωριθεί στο SAIT και ως συντοπίτης που πονάω και εγώ τον τόπο μας και δη τον Αστακό που φοίτησα στο Γυμνάσιό του , να απευθυνθώ στους μέχρι τώρα ανώνυμους ( γιατί δίχως ονοματεπώνυμο
Κάποια στιγμή αγαπητοί συμπατριώτες θα πρέπει τα πράγματα να μην τα βλέπουμε πάντα με τόση “καχυποψία ” και στείρα άρνηση όπως π.χ αν γίνουν Ξενοδοχεία δεν θα μπορείτε να κολυμπάτε στην παραλία στον Αη- Γιώργη.
Φίλοι μου όσα Ξενοδοχεία και να γίνουν υπάρχει ο νόμος του Αντώνη Τρίτση που υποχρεώνει την προσπέλαση με ελεύθερη πρόσβαση στη Θάλασσα διαφορετικά δεν δίνονται άδειες για ανέγερση Ξενοδοχείων .
Κάποιος άλλος εκ των πέντε που προανέφερα ( είναι ο 4ος) “κόπτεται” αν το εξειδικευμένο προσωπικό που θα έρθει δεν θα διαμένει σε καταλήμματα επαγγελματιών του Αστακού. Σε ποιά καταλημματα αγαπητέ συμπατριώτη ; Αυτά της “αρπαχτής ” που δουλεύουν με “ποιοτικό ” τουρισμό 40-50 ημέρες ; Ή καλλίτερα , αν εσείς ήσασταν εξειδικευμένο προσωπικό και η Εταιρεία του Ξενοδοχείου σας προσέφερε ΔΩΡΕΑΝ ( έτσι γίνεται στα μεγάλα Ξενοδοχεία στην Κρήτη, Ρόδο , Κέρκυρα και στα Νησιά ) τη διαμονή – διατροφή , τι θα κάνατε : Θα επιδιώκατε να μείνετε και΄να φάτε στα καταλήμματα της πόλεως του Αστακού ή στην δωρεάν διαμονή – διατροφή στο Ξενοδοχείο ;
Κάποιος άλλος αναφέρει οτι γιατί έστειλε η Εταιρεία την επιστολή στο Δήμαρχο Αστακού.
Καλά που θα θέλατε να στέλνονταν η επιστολή . Στα Βλυζανά στον μπάρπα μου τον Αντρίκο τον Καρφή ; Δεν μπορείτε να καταλάβετε οτι σε μια ευνομούμενη πολιτεία υπάρχουν θεσμοί που εχουν εκλεγει Συνταγματικά και αυτος είναι ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο ;
Κάποιος εκ των προαναφερθέντων ( υπ΄αριθ. 2 ) βιάζεται και αναφέρει οτι δεν έχουν ενταχθεί στο Τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Αστακού έργα για τον Τουρισμό , σάμπως θα γίνουν τα Ξενοδοχεία εντός του 2009 χρόνος που μπορούσε να συμπεριληφθουν στο Τεχνικό Πρόγραμμα .
Φίλοι το Τεχνικό πρόγραμμα δύναται να αναμορφωθεί αν πλήρως αιτιολογημένα αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο. Τουλάχιστον αυτό προβλέπει ο Δημοτικός Κώδικας και επ΄αυτού επιτρέψτε μου να έχω άποψη .
Ας μην περιττολογούμε όμως . Τέτοιας μορφής Ξενοδοχειακων μονάδων χρειάζεται χρόνος πολύς να γίνουν. Τουλάχιστον 3-5 χρόνια και βάλε.
Όσο για το ” ξεπούλημα ” χιλιάδων στρεμμάτων δημοτικής περιουσίας που αναφέρονται , τον τελικο λόγο για την πώληση ή μη των εκτάσεων δεν θα την έχει ο Δήμος ( κατ΄επέκταση ο δήμαρχος κ. Στάικος που τόσο “φοβάστε “, πιθανόν μετα απο 3 χρόνια να μην είναι Δήμαρχος ο κ. Στάικος ή αν είναι , ο λαος που θα τον βγάλει κάτι θα ξέρει καλλίτερα ) , αλλά η Κτηματική περιουσία και για να γίνει αυτό , αν και όποτε γίνει , θα σφυριλατηθεί – κοσκινηθεί απο χίλια μύρια νομικά κύματα ( Δημοτικό και Νομαριακο Συμβούλιο , ΥΠΕΧΩΔΕ , Υπ. Τουρισμού κ.λ.π ).
Πάψτε Φίλοι τη γκρίνια και κοιτάξτε να αποκομήσετε όσο το δυνατόν πιο περισσότερα αντισταθμηστικά οφέλη π.χ ζητήστε 10% αυτών που προτείνει η Εταιρεία για να κερδίσετε π.χ το 7 ή το 5 % και , υποχρεωτικά ζητείστε , το ανεδείκευτο προσωπικό ( φύλακες , εργάτες , οδηγοί, καθαρίστριες κ.λ.π ) να είναι υποχρεωτικά απο το Δήμο Αστακού.
Μήν είστε αγαπητοί μου συμπατριώτες εκ των προτέρων πέρα για πέρα αρνητικοί. Συζητήστε το , διαβουλευτείτε οι εκ του νόμου θεσμοθετημένοι φορείς ( πρωτίστως το Δημοτικό Συμβούλιο , αλλά και οι Αγροτικοι -Συνεταιριστικοί κ.λ.π φορείς ) και φυσικά αν δεν το δείτε οτι δεν οφελεί την περιοχή τότε το απορρίπτετε.
Οχι όμως εκ των προτέρων. Και τα λέω αυτά γιατι οταν το 1971 πήγαινα Γυμνάσιο στον Αστακό , η πόλη έσφυζε απο οικονομική κίνηση (Τράπεζες , καταστήματα . εμπόριο , κ.λ.π). Όλο το Ξηρόμερο είχε κατάληξη και αφετηρία τον εύανδρο Αστακό .
Και τα τελευταία χρόνια ο Αστακός δυστυχώς μαραζώνει και γιαυτό σίγουρα δεν φταίνε οι Αρχοντοχωρίτες ή οι Αετινοί ή οι Μαχαλιώτες , αλλά κατ΄εμένα , η καθεστηκυία τάξη των διοικούντων τόσα χρόνια τον Ατακό.
Η πόλις του Αστακού δεν ανήκει μόνον στους Αστακιώτες. Ανήκει σε όλο το ΞΗΡΟΜΕΡΟ και ως Ξηρομερίτες βλέποντας τη φθίνουσα πορεία του άλλοτε ανθηρού οικονομικά Αστακού στεναχωριούμαστε.
Αυτα τα λίγα αγαπητοί συμπατριώτες μου είχα να πώ, με πόνο ψυχής και αγάπη για το ” θέμα ” που λέγεται γενικότερα και ευρίτερα ΑΣΤΑΚΟΣ.
Και αν άθελά μου στεναχώρησα κάποιον , ζητάω εκ των προτέρων συγνώμη.Και μεις όπως και ΣΕΙΣ θέλουμε την οικονομική πρόοδο του Αστακού αλλά και της ευρύτερης περιοχής.
Σας Ευχαριστώ
Νίκος Θεοδ. Μήτσης
απ΄ το Αρχοντοχώρι Ξηρομέρου
Δημοτικός Σύμβουλος Αλυζίας συνεχώς απ το 2002
π. Νομαρχιακός Σύμβουλος Αιτωλοακαρνανίας ( 1995-1998)
τηλ.6977 39 41 41
Ενα πρωτο σχολιο απορια στον κ.Μητση.Αν η εταιρεια κανει αυξηση μετοχικου κεφαλαιου ο Αστακος με 10% πως θα ανταποκριθει κι αν βαρεσει κανονι που θα βρει ο δημος να ξεχρεωσει?Ας φροντισει ο καθενας απο εμας να κανει σωστα τη δουλεια του στο χωρο του και μετα ας ζηταει τα ρεστα απο τους αλλους.Οσο για το σφυρηλατον της υποθεσης ρωτηστε τους βατοπεδινους.
Με την σειρά μου, επιτρέψτε μου να απευθύνω τα ακόλουθα ερωτήματα :
1)Πότε έλαβαν χώρα οι πολυάριθμες συζητήσεις μεταξύ των 2 πλευρών & πού??
Έμαθε κανείς κάτι, ενημερώθηκε η τοπική κοινωνία από τους αιρετούς του Δήμου (που κατά την γνώμη μου λόγω του μεγέθους της έκτασης που θέλουν να εκχωρήσουν αλλά και του απαιτούμενου υψηλότατου προϋπολογισμού για την υλοποίηση του έργου όφειλαν πρωτίστως να πράξουν)??
2)Ποιοι οι συνεργάτες του Ομίλου & ποιοι οι εκπρόσωποι του Δήμου Αστακού που διαβουλεύθηκαν (ποια τα ονόματα & οι ιδιότητες αυτών για να διαπιστώσουμε το υπόβαθρο & την ικανότητα αυτών σε τέτοιας έκτασης διαπραγμάτευση)?
3)Ποιο ακριβώς το αντικείμενο των συνομιλιών??
4)Ποιοι οι δεσμευτικοί όροι – ρήτρες εκ μέρους του Δήμου Αστακού ??
5)Η προσέλκυση μόνιμων κατοίκων από το εξωτερικό & εν δυνάμει επενδυτών αφορά στην τουριστική ανάπτυξη των εν λόγω περιοχών ή θα υπάρξουν και μελλοντικές επενδύσεις σε άλλον τομέα (πέραν του τουριστικού) & ποιες θα είναι αυτές?? Θα δημιουργηθεί ένα νέο χωριό/οικισμός (ένας νέος Αστακός στον Αστακό)??
6)Ποια η άποψη και ποιες οι προτάσεις των υποψηφίων επενδυτών σχετικά με τις υπάρχουσες και εν πλήρη λειτουργία ιχθυοκαλλιεργητικές μονάδες παράλληλα με την λειτουργία του εμπορικού λιμανιού στο Πλατυγιάλι ως διακομεταμιστικό κέντρο-μελλοντική Πύλη της Ελλάδος (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα των υπευθύνων)??
Πως συνδυάζεται τουριστική αξιοποίηση με μολυσμένα νερά & containers??
Ποιοι οι όροι που ετέθησαν για την λειτουργία αυτών ??
Γιατί ΣΙΓΟΥΡΑ κανείς δεν επενδύει τα λεφτουδάκια του σε τουρισμό με αυτά τα δεδομένα.
Ποιές εξασφαλίσεις-εγγυήσεις παρείχε ο Δήμος Αστακού στον/στους επενδυτές???
7) Καμία επένδυση και καμία συζήτηση δεν ξεκινά εάν πρώτα δεν κατατεθεί πλήρες επιχειρηματικό σχέδιο (το επονομαζόμενο business plan) από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές με όλες τις λεπτομέρειες (και με τουλάχιστον 5ετή προσανατολισμό της επένδυσης). Που βρίσκεται αυτό?? Ποιοι το διάβασαν/ανέλυσαν ?? Ποιες οι διαπιστώσεις?? Ποιές οι διορθώσεις που ζητήθηκαν (εαν ζητήθηκαν) απο τον Δήμο Αστακού?
Και τώρα οι απορίες μου σχετικά με την εκπροσώπηση της ARUJI (η ARUJI ASSET MANAGEMENT –μία εκ των εταιρειών της ARUJI GROUP INC.) εμφανίζεται μεταξύ άλλων να συνεργάζεται και με την METALINVEST (συμφερόντων ALISHER USMANOV-οικονομικά επιφανέστατου Ρώσου επιχειρηματία -ιδιοκτήτη μεταξύ άλλων της ARSENAL & DINAMO MOSCOW- ) :
Εκχωρεί το δικαίωμα υλοποίησης αρχικά στην Κυπριακή εταιρεία ειδικών επενδύσεων (ως SPY) AGI Κτημ/κές Επενδύσεις ΕΠΕ (την οποία & δεν είδα να αναφέρεται πουθενά στην λίστα συνεργατών της ARUJI GROUP JAPAN Inc./ ARUJI ASSET MANAGEMENT / ARUJI GATE INSURANCES)!!!
Αυτό το εταιρικό σχήμα λοιπόν φαίνεται να είναι ο «κύριος» του έργου κατά 98% (μιάς και ο σκοπός σύστασης & λειτουργίας της ARUJI αφορά στην συνεργασία μεταξύ Ρωσίας & Ιαπωνίας & μόνο στο έδαφος της Ρωσίας, αυτό τουλάχιστον αναφέρεται σε επίσημες καταχωρήσεις του ηλικίας 6 ετών εταιρικού σχήματος ARUJI ASSET MANAGEMENT).
Δεν σταματάμε εδώ όμως.
Η AGI με την σειρά της θα μεταφέρει το ποσοστό της σε τρείς ελληνικές εταιρείες ειδικά ενσωματωμένες για τις ανάγκες του σχεδίου.
Ερώτημα : Σχετίζεται η AGI Κτηματικές Επενδύσεις ΕΠΕ /ΚΥΠΡΟΣ με την AGI ASSOCIATES??
Και ερχόμαστε (σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό πάντα) σε αυτές τις 3 ελληνικές εταιρείες, τα ονόματα των οποίων δεν αναφέρονται κάν!!!
Γιατί συμβαίνει αυτό, την στιγμή μάλιστα που στην επιστολή υπάρχει σειρά αναφοράς στις συμμετέχουσες εταιρείες (ARUJI & AGI)???
Θεωρώ πως αυτό το σημείο απαιτεί άμεση διευκρίνιση.
Περιττό να αναφέρω τον προβληματισμό μου σχετικά με το 2% που θα κατέχει ο Δήμος Αστακού (το σύνηθες είναι να συστήνεται ένα νέο εταιρικό σχήμα με τον Δήμο να συμμετέχει στο Δ.Σ. και σε θέση εκπροσώπησης και σίγουρα όχι με αυτό το ποσοστό συμμετοχής).
Για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ο λόγος τώρα.
Ποιες οι ειδικότητες & ποιος ο αριθμός των θέσεων εργασίας (πάντα σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο) που αφορά στον τοπικό πληθυσμό??
Ποιες οι εξασφαλίσεις που ζήτησε (ως οφείλει) ο Δήμος Αστακού??
Σημαία μίας τέτοιας εκδήλωσης ενδιαφέροντος επένδυσης, πρωτίστως θα πρέπει να είναι η «διαφάνεια» (όπως άλλωστε επιτάσσει και η Ε.Ε.).
Η ενημέρωση θεωρώ πως απαιτείται για την πλήρη διαφώτιση & επεξήγηση των όποιων αποριών, προβληματισμών που εκφράζονται από τον κάθε ένα από εμάς (βάσιμα πιστεύω, λόγω του συνοπτικού περιεχομένου της επιστολής).
Η Δημοτική Αρχή (Δήμαρχος & Δημοτικό Συμβούλιο) οφείλουν να συγκαλέσουν ΑΜΕΣΑ μία ανοιχτή συγκέντρωση στην οποία θα παρίστανται εκπρόσωποι της ARUJI, της AGI μα ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ οι εκπρόσωποι και των τριών ελληνικών εταιρειών (που προς το παρόν δεν φαίνονται πουθενά) με σκοπό την ενημέρωση (με επίσημα στοιχεία) και απάντηση σε ερωτήματα των δημοτών, κατοίκων & λοιπών ενδιαφερομένων!!!
Και ηλίου φαεινότερον είναι πως -στην περίπτωση αποδοχής της πρότασης- όλοι περιμένουμε να ακολουθηθούν πιστότατα όσα επιτάσσουν οι Νόμοι και ο Κώδικας ΟΤΑ για την διαχείριση της Δημοτικής περιουσίας (της δικής μας περιουσίας), αρχής γενομένης απο την ομόφωνη συμφωνία του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας (η οποία & τους δεσμεύει). Ξεκαθαρίζω πως δεν πιστεύω ότι δεν θα ακολουθηθούν (δεν θα το ήθελαν ούτε και οι επενδυτές αυτό).
Επειδη οι οροι των συμαβσεων δεν αναφερωνται (τουλαχιστον στην επιστολη), οταν θα γινουν γνωστοι θα πρεπει να διερευνηθουν απο ειδικους(δικηγορους, μηχανικους, περιβαντολογους.), εγω θα θεσω καποια ερωτηματα.
1/ Ο ομιλος αυτος εχει αλλη οι αλλες δραστηριοτητες στην Ελλαδα για να δουμε τι κατασκευαστικο εργο εχει να επιδειξει.
2/Γιατι αφου εχει εδρα την Κυπρο οι δραστηριοτητες του(οπως αναφερει) ειναι στην Ρωσια και Ιαπωνια και δεν αναφερεται στην Κυπρο
3/η εκτιμηση για το κοτος της περιοχης που θελουν εχει εκτημιθει απο τον Δημο
4/Οι συνομιλες του ομιλου με τον Δημο εχουν γινει πριν ποσο καιρο και με ποιον συνομιλησαν(απο την Δημοτικη Αρχη)
5/Η Δημοτικη αρχη στις συνομιλιες που εχουν προηγηθει εχει δεσμευτει απεναντι στον ομιλο σε κατι
6/Με ανησυχει πολυ η παραγραφος εκεινη# να σας εκφράσω προσωπικά και εκ μέρους του Ομίλου Επιχειρήσεων Αρούτζι την ύψιστη εκτίμηση μας και την πιο ειλικρινή πίστη στην περαιτέρω αμοιβαίως ωφέλιμη συνεργασία για το καλό της ανάπτυξης της περιοχής σας στο μέλλον.#Υψιστη εκιμηση και ειλικρινη πιστη ευχες που δεν ανεφερε ουτε ο Καραμανλης στον Πουτιν για τον αγωγο Μπουργκας.οταν συμφωνουσαν για την κατασκευη του
Τελος θελω να εκφρασω μια ευχη να μην εμπλακει η ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ εταιρει Δημοσιου γιατι οπου ενεπλακη (βλεπε ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ) πηγε κατα διαολου η περιουσια
Απατωντας τελοσ τον αγαπητο μου φιλο Νικο Μητση θελω να του επιστησω (φιλικα) να μην ειναι αιθεροβαμων και πιστευει οτι σε μια μερα ο ΑΣΤΑΚΟΣ θα γινει Γαλλικη Ριβιερα η Μοντε Καρλο.Ποναμε και εμεις τον Αστακο και πολλυ περισσοτερο απο εσενα φιλε Νικο .Μην κανεις τον συνηγορο του διαολου
Καλοπροαίρετη απάντηση προς genesis
Σε καμιά περίπτωση αγαπητε συμπατριώτη δεν εννοω να γίνει μέτοχος ο Δήμος του Αστακού , αλλά ,
απ τα καθαρά έσοδα των υποτιθέμενων αυριανών Ξενοδοχειακών μονάδων, να εισρέουν υπο μορφή και μόνο αναταποδοτικών τελών στο Ταμείο του Δήμου Αστακού , ένα ποσό της τάξεως π.χ 3-5% .
Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Ομως ειλικρινά μπορείτε να μου πείτε ποιός φταίει για την “κατάντια ” και τον οικονομικό μαρασμό του Αστακού;
Και επειδή δεν τα πηγαίνω και τόσο καλα με την τεχνολογία (Blokς , sait κ.λ.π) θα χαρω να σηκώσεις το τηλέφωνο να μιλήσουμε.
Κάντε μου μια κλήση και θα σας πάρω εγώ .
Όπως βλέπετε μιλάω επώνυμα. Ειλικρινά περιμένω να μου πείτε ποιός φταίει για τον μαρασμό του Αστακού μας .
Ευχαριστω
Νίκος Μήτσης τηλ. 6977 39 41 41
Όταν προ καιρού είχα αναφέρει, σχολιάζοντας μια άλλη οξυνούστατη δραστηριότητα του Δημάρχου μας, ότι είχε προστεθεί μια ακόμη «μικρή», καθημερινή ιστορία του Δήμου μας, απ’ αυτές που συνθέτουν το «μεγάλο μας τσίρκο» ήλπιζα ότι θα ήταν η τελευταία τέτοιους είδους διαπίστωση που γινόταν. Όμως τελικά ο Δήμαρχος μας δεν θα μας αφήσει να πλήξουμε. Διότι η ιστορία, με την φερόμενη ως «επένδυση» στην παράλια ζώνη του Δήμου, μάλλον ως φάρσα μπορεί να την αξιολογήσει κανείς. Αλλά για τον καθένα μας, που βιώνει το μέρος της φάρσας που του αναλογεί, το μικρό ή το μεγάλο είναι πάντα σχετικά.
Ειναι κοινή πλέον διαπίστωση ότι σε αυτήν τη χώρα τείνει να επικρατήσει η άποψη, ότι η επανάληψη ενός λάθους το καθιστά εν τέλει σωστό. Και πράγματι, ως έναν βαθμό αυτό μπορεί όντως να συμβαίνει π.χ. στην γλώσσα. Ο εθισμός μας όμως στο ότι αυτό το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και στην πολιτική, είναι ωσάν να αποδέχεται κανείς ότι η επανάληψη του λάθους το καθιστά πολιτική. Το βασικό ερώτημα όμως σήμερα στην πολιτική είναι αν δικαιούσαι να σνομπάρεις τον κόσμο. Αν έχεις την πολυτέλεια να πολιτεύεσαι εναντίον της αίσθησης των πραγμάτων που διαμορφώνει ο μέσος άνθρωπος. Αν έχεις την ευχέρεια να αγνοείς τις προτιμήσεις, τις παραστάσεις, τις προσδοκίες, ακόμη και τα στερεότυπα ή τις φοβίες των πολιτών. Αλλά και αν είναι δημοκρατικά θεμιτό να το κάνεις.
Κλείνοντας θέλω να πώ ότι με κάτι τέτοιες πρωτοβουλίες του Δημάρχου μας άρχισαν κάποιοι να νοσταλγούν τον άλλον κορυφαίο της ναρκισσιστικής ηγεμονομανίας, ο οποίος έγραψε ιστορία στο Δήμο μας εξαντλώντας τις φιλοδοξίες του στη διαχειριστική ατολμία και στην μετριότητα.
Υ.Γ. Σχολιάζοντας και εγώ με την σειρά μου το σχόλιο – άρθρο του κου Μήτση, θα ήθελα να τον παρακαλέσω να ξαναδιαβάσει την επιστολή του επενδυτή, με προσοχή αυτή τη φορά. Όταν δε το πράξει, είμαι σίγουρος ότι το επόμενο άρθρο του θα έχει τελείως διαφορετικό ύφος και περιεχόμενο.
.Αλλη μια,δευτερη,απορια.Θα παρακαλουσα τον κ.Μητση μιας και αναψε η κουβεντα να μας περιγραψει την καθεστηκυια ταξη των διοικουντων τοσα χρονια τον Αστακο.Ισως αναγνωρισει χαρακτηριστικα και της δικης του φυλης που ”μεγαλουργησε” στην Αλυζια και στην Αιτωλοακαρνανια.
EXETE YΠ ΟΨΙΝ , ΟΤΙ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ…ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΗΥΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ , ΘΑ ΣΑΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ…
opa re Mitsi, pou mas les “Κάντε μου μια κλήση και θα σας πάρω εγώ”!
exoume lefta re megale, mas perases gia tsipides?? mipos thes na mas pliroseis kai to logariasmo tou kinitou?
Αγαπητοί Φίλοι Επώνυμοι ( κ. Χρ.Μπόνης) και Ανώνυμοι !!!
Διαπιστώνω οτι άθελά μου γίνομαι αιτία ” του κακού” και ειλικρινα δεν μπορώ να καταλάβω το ” υφάκι ” και τις λογικές οτι : γίνομαι τάχατες συνηγορος του διαβόλου και αιθεροβάμβων κ.λ..π.
ΟΧΙ φίλοι μου δεν ειμαι κανενός συνηγορος . Εξάλου οι συντοπίτες μου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Αστακού είναι ικανοί και οι καλύτεροι ( απ΄όλους ) εφόσον τους επέλεξε δημοκρατικά ο λαος του Αστακού και δεν εχουν ανάγκη απο συνηγόρους , αλλά και ούτε από ” άκαπνους ” κριτές και επικριτές των πάντων .
Και μην ξεχνάτε .Δεν ψηφίζει για τα θεματα ο Δήμαρχος Αστακού , αλλά το Δ η μ ο τ ι κ ό Σ υ μ β ο ύ λ ι ο !
Είμαι βέβαιος οτι το Δημοτικό Συμβούλιο του Αστακού θα αποφασίσει ΌΤΑΝ ΚΑΙ ΌΠΟΤΕ ΈΡΘΕΙ Η ΏΡΑ για την πρόοδο του Αστακού που τόσα χρόνια μαραζώνει .
Οσο για τη Ριβέρια και το Μοντε Κάρλο , που αναφέρει ο κ. Χρ. Μπόνης , δεν ” ξέρω κατα που πέφτουν ” γιατι ως ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΣ εργαζομενος δεν είχα την τύχη να ταξιδέψω ΠΟΤΕ εκτος Ελλάδος .
Αναρωτιέμαι όμως γιατι ο Αστακός σήμερα είναι υποδιαίστερος του Αστακού που έζησα εγώ ως μαθητής Γυμνασίου το 1971-1973 ;
Φίλοι , προσωπικά ενα Αστακό σύγρονο που να παρακολουθεί και να συμβαβίζει με την σημερινή εποχή.
Θα ήθελα ο Αστακός να είναι π.χ όπως : η Αμφιλοχία ή η Ναύπακτος ή η Ιτέα ή η Στυλίδα ή η Σκιάθος ή η Πάργα ή οι Μολάοι ή η Κυπαρισσία ή η Γαστούνη ή η Ζαχάρω ή όπως η γειτονική Ζαβέρδα που δεν συκρίνεται με αυτήν κάν ο Αστακός κιας ήταν η Ζαβέρδα το 1971 ένα κατσικοχώρι. Σήμερα δε είναι η καλύτερη μετά την Ναύπακτο περιοχή της Αιτωλ/νίας.
Ομως ο Αστακός έχει μείνει πολύ πίσω απ΄ τις προαναφερθείσες περιοχές , άν και έχει τις ίδιες ή και σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ καλύτερες φυσικές ομορφιές .
Ποιος φταίει που ο Αστακός έχει μείνει πίσω;
Οι Αρχοντοχωρίτες , οι Αετινοί ή οι Μαχαλιώτες που καθημερινά λόγω υπηρεσιών ( Ενωση , ΔΟΥ, Εφορία ,Ειρηνοδικείο , ΙΚΑ κ.λ.π ) είναι στον Αστακό ;
Και σαυτό δεν βλέπω καμία απάντηση ούτε από τους επώνυμα υπογράφοντες , ούτε απο τους Ανώνυμα.
Οσο για την πτοτροπή του ανώνυμου να διαβάσω τον Επενδυτή ( δεν αναφέρει αριθ. φύλλου και ημερομηνία) του απαντω , δεν μπορώ να διαβάζω καθημερινά όλο τον τύπο.
Διαβάζω όμως ανελλιπώς απο το 1977 και σε καθημερινή βάση την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ αν αυτο σας λέει κάτι…
Απλά παρεξηγήσατε αγαπητοί συμπατριώτες την απο κάθε πλευρας καλοπροαίρετη άποψη μου , αλλά και αγωνία γιατι ο Αστακός να μην έχει την πρέπουσα αίγλη που του αξίζει.
Περιττό να τονισθεί οτι όχι μόνο ο υπογράφων , αλλά και οποιοσδήποτε καλοπροαίρετος , απ τις απαντήσεις σας , εισπραττει τη ρήση:
¨ πας μη Κορίνθιος ίσον Βάρβαρος ” και καλύτερα , ” Πας μη Αστακιώτης , κατα τους επώνυμους και Ανώνυμους , δεν δικαιούται να ομιλεί και να έχει άποψη ” .
Απλά θυμίζω . ” Το δεν δικαιούστε να ομιλήτε το έλεγε κάποτε ( 1981-1983) ο Κουτσόγιωργας …
Τέλος δεν φταίω εγώ που οι συντοπίτες μου δεν αντιλαμβάνονται πως οι στην ενδοχώρα του Ξηρομέρου κατοικούντες , θα ήθελαν ένα Αστακό που του αξίζει επαναλαμβάνω , καλύτερη μοίρα.
Και προς Θεου ποτε δεν είπα κ. Χρ. Μπόνη οτι εσεις δεν πονάτε για το χωριό σας .
Δεν Σας εχω δει όμως ΠΟΤΕ να ερχεστε και στην ενδοχωρα , και να ενδιαφέρεστε τόσο πολύ γιαυτήν ( χωριά του Ξηρομέρου) όπως και καλα πράττετε για τον Αστακό;
Δεν σας είδα να ενδιαφέρεστε π.χ για το Φράγμα των Αχυρών , για το ότι η Κατούνα δεν έχει Κέντρο Υγείας , ή το Αρχοντοχώρι χρόνια δεν είχε νερό ή τα Βλυζανά πίνουν ακόμη νερό απ΄ τα πηγάδια …κ.λ.π
Μόνο για τον Αστακό νοιάζεστε …Και εδώ είναι η διαφορά μας .
Και τέλος .Ποτε δεν φανταζόμουν , σε μια ευνομούμενη πολιτεία , οτι για να πω την άποψή μου – έστω και λανθασμένη βρέ αδερφέ – θα πρέπει να πάρω την άδεια από τους υ π ο γ ρ ά φ ο ν τ α ς στο σάιτ α ν ώ ν υ μ α .
Αυτό μου θυμίζει , μιας και είναι και επίκαιρο , ” κουκουλοφόρους ” που τα κάνουν γιαλιά καρφιά στην Αθήνα και όχι μόνο .
Ευχαριστω
Νίκος Θεοδ. Μήτσης
τηλ : 6977 39 41 41
Θανάση συγχαρητήρια παρόλο που δεν είσαι αστακιωτης συμπεριφέρεσαι καλύτερα από ορισμένους που θέλουν να λέγονται γνήσιοι Αστακιώτες…! Αναδεικνύεις θέματα που καίνε…! Θάθελα να δω το θέμα του μαραθιά λοιπόν και στην άλλη ιστοσελίδα των υπερπατριωτών …! Μέχρι τώρα δεν διαβάσαμε ούτε λέξη …! Πάμε τώρα στον κύριο Μήτση και βέβαια κύριε Μήτση έχετε δικαίωμα να μιλάτε για τον Αστακό και η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων θέλει αυτοί που τον αγαπούν νάχουν και άποψη. Εκφράσατε όμως κάποια άποψη με την οποία μας λέτε ότι στο Δημοτικό συμβούλιο βρίσκονται οι καλύτεροι επειδή εξελέγησαν και ρωτώ λοιπόν, είστε Ξηρομερίτης ¨η Ελβετός πολίτης και δεν ξέρεται πως γίνονται οι εκλογές στο Ξηρόμερο και ειδικά στον Αστακό…?! Μην επεκταθώ…! Δεν αναδεικνύονται οι άριστοι ούτε οι ηθικότεροι ούτε οι ποιο τίμιοι… Με εκλογές βγήκε και ο Μουσολίνι και είδαμε τι έγινε…! Δεν είναι λοιπόν εκκλησία το Δημοτικό συμβούλιο ούτε άγγελοι στα καθίσματα αυτοί που παίρνουν αποφάσεις για μας χωρίς εμάς…! Κύριε Μητση με αποφάσεις και αδράνεια των Δημοτικών συμβουλίων κατάντησε έτσι ο Αστακός επειδή απορείτε και ρωτάτε , αυτοί έφεραν τα ιχθυοτροφεία στον Αστακό αυτοί ανέχτηκαν το θάψιμο του πρωτοελλαδικού οικισμού στο πλατυγιαλι αυτοί έδιναν άδειες για βοθρολύματα στο λιμάνι αυτοί δεν κατασκεύασαν τόσα χρόνια μια Πλαζ και ταξιδεύουμε χιλιόμετρα για ένα μπάνιο και ‘άλλα πολλά…! Έχουν τεράστιες ευθύνες και για αυτό βλέπετε δεν τους εμπιστεύεται ο κόσμος και είναι καχύποπτος απέναντι τους γιατί έχει καταλάβει ότι τα πάντα γίνονται στη βάση της μίζας και των συμφερόντων που εξυπηρετεί και εκπροσωπεί η κάθε εξουσία…! Βέβαια έχουμε και εμείς οι πολίτες ευθύνη γιατί δεν ξέραμε τι θέλαμε , τα θέλαμε όλα και τουρισμό και βιομηχανίες και ιχθυοτροφεία και απ΄ όλα.! Λάθη έγιναν…Όμως δεν σημαίνει ότι επειδή δώσαμε σε κάποιους την δυνατότητα για τέσσερα χρόνια να μας κυβερνούν, ότι έχουν το δικαίωμα να ξεπουλήσουν και να υπονομεύσουν το μέλλον του Αστακού. Σαν πολίτες έχουμε κάθε δικαίωμα να κριτικάρουμε και να στηλιτεύουμε όσα θεωρούμε ότι μας οδηγούν σε λάθος κατεύθυνση γιατί τελικά κύριε Μήτση πήξαμε απ τις Μπούρδες τόσα χρόνια για δήθεν επενδύσεις και ανάπτυξη που δεν ήρθε ποτέ. Αυτά τα λίγα και συγχαρητήρια σε όλους τους Αστακιώτες πού δείχνουν επιτέλους να μην τρώνε με τόση ευκολία τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΓΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ. ΙΣΩΣ ..ΛΕΩ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΝΙΑΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΣΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ……..
Αγαπητέ κύριε Μήτση.
Η υποδόρια λοιδορία σας για τα σχόλια που προκάλεσε η επιστολή σας, μας είχε επιφυλαχθεί έως τώρα και από άλλους σοβαροφανείς εκσυγχρονιστές, φιλελευθέρους ή άλλους καθωσπρεπικούς καλούς ανθρώπους. Φαίνεται ήρθε η σειρά σας τώρα να αναλάβετε δράση και να κατηγορείτε τους Αστακιώτες για άρνηση μιας επένδυσης που δεν φαίνεται να έχετε καταλάβει τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί με αυτή την πρόταση του επενδυτή. Εν τούτοις όμως, είσθε λαλίστατος και εφευρητικότατος σε σχόλια και παραβολές. Λυπούμεθα όμως εάν δεν μετάσχουμε της υμετέρας παιδείας σας, η οποία έχει στείλει πολλούς αγωνιούντες, για τον τόπο μας, στα σπίτια τους.
Η αγαθή πονηρία κύριε Μήτση (στο χωριό μου το λένε κουτοπονηριά) να λέτε : «Δεν φταίω εγώ που οι συντοπίτες μου δεν αντιλαμβάνονται πως οι στην ενδοχώρα του Ξηρομέρου κατοικούντες , θα ήθελαν ένα Αστακό που του αξίζει επαναλαμβάνω , καλύτερη μοίρα». έχει μίαν απάντηση: ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ! Η μια χειρότερη: πάψτε να κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε.
Η κριτική μας στην συγκεκριμένη πρόταση, όπως και πολλών δημοτών από όλο το πολιτικό φάσμα, εδράζεται σε μία συνολικότερη αντίθεση στο φαινόμενο της ευκαιριακής συναλλαγής και του ασαφούς προσανατολισμού πού έχει εμφανίσει μέχρι σήμερα ο Δήμος μας για την ανάπτυξή του.
Συνεπώς η επιμονή σας να προσμετράτε, όσους σχολίασαν και όσους θα ακολουθήσουν, είτε στα ίσα όπως πράξατε στην αρχή, είτε με κουτοπονηρίες όπως επιμένετε να συνεχίζετε στους «λογοκριτές σας », συνιστά αν μη τι άλλο άρνηση διαλόγου και έλλειψη σοβαρών επιχειρημάτων.
Αν την άποψή μου και την στάση μου, να θεωρώ (σε αυτήν την περίπτωση είναι απαραίτητο το α’ ενικό) την συγκεκριμένη πρόταση προβληματική, την εκλαμβάνετε ως άρνηση σε κάθε μορφής επένδυση, τότε πράγματι διαφέρουμε. Και διαφέρουμε κατά τούτο: εγώ δεν πρόκειται να υποστηρίξω μια ασαφή, προβληματική και σαφώς ζημιογόνο για τον Δήμο μας πρόταση, την οποία τόσον θερμώς εσείς υποστηρίζετε, όσον λάιτ κι αν λάμπει το χρυσό δοντάκι του επενδυτή και όχι μόνον αυτού.
Περαιτέρω στις σοφιστείες σας «Αναρωτιέμαι όμως γιατί ο Αστακός σήμερα είναι υποδιαίστερος του Αστακού που έζησα εγώ ως μαθητής Γυμνασίου το 1971-1973 ;¨ πας μη Κορίνθιος ίσον Βάρβαρος ” και καλύτερα » ή όπως « Πας μη Αστακιώτης , κατα τους επώνυμους και Ανώνυμους , δεν δικαιούται να ομιλεί και να έχει άποψη ” δεν μπορώ να απαντήσω διότι μένω άφωνος. Δεν γνώριζα ότι διακρίνεσθε για τον φραστικό πληθωρισμό σας.
Κύριε Μήτση σας προτρέπω, ακόμη μια φορά, να μελετήσετε την πρόταση του επενδυτή ( και όχι την Εφημερίδα επενδυτή ως εσφαλμένως αντιληφθήκατε ) προκειμένου να εννοήσετε το περιεχόμενό της και ίσως και τις προθέσεις του. Γιατί κύριε Μήτση, με το συνεχίζετε να σχολιάζετε τους σχολιαστές σας χωρίς να έχετε κατανοήσει το περιεχόμενο της επιστολής, σας εκθέτει ακόμη περισσότερο.
Η κριτική κύριε Μήτση γιατί γίνεται, αν δεν διεκδικεί το δικαίωμα της διόρθωσης; Δικαίωμα στην κριτική (μάλιστα έναντι μιας ασαφούς προτάσεως ) δεν έχουν όλοι οι πολίτες; Μόνον οι επαΐοντες δικαιούνται «για να ομιλούν»; Και μας λέτε ότι σας λογοκρίνουμε; Υπερασπίζεσθε το αλάθητο των απόψεών σας μήπως;
Αν η κριτική αποδειχθεί ή θεωρηθεί σωστή, η διόρθωση συνιστά… λογοκρισία; Αν δηλαδή μας προταθεί μια λεόντειος σύμβαση η τεκμηριωμένη απαίτηση της απόρριψής της συνιστά λογοκρισία;
Και επι τέλους αφήστε τις εξυπνάδες ενός στρεψία και κυρίως τις μανιχαϊστικές λογικές σας, γιατί έτσι συμπεριφερόμενος ατιμάζετε τον εαυτό σας και όχι εκείνους προς τους οποίους θέτετε τέτοια διλήμματα.
Τέλος και μαζί του τελεία και παύλα: θεωρήσατε άκομψο να σας απαντούν ανώνυμα ισχυριζόμενος ότι «Ποτέ δεν φανταζόμουν , σε μια ευνομούμενη πολιτεία , οτι για να, πω την άποψή μου – έστω και λανθασμένη βρέ αδερφέ – θα πρέπει να πάρω την άδεια από τους υ π ο γ ρ ά φ ο ν τ α ς στο σάιτ α ν ώ ν υ μ α» ! ίσως να είχατε δίκιο, αν όμως σας απαγορεεύηκε να εκφραστείτε. Όμως και εκφραστήκατε και εκτεθήκατε γιατί σπεύσατε να πα΄ρετε θέση για κάτι που δεν μελετήσατε και δεν έχετε κατανοήσει ακόμη. Αντί λοιπόν να θεωρείτε τους σχολιαστές σας ως λογοκριτάς θα πρέπει να ρωτήσετε και σείς όπως ρωτούμε και μείς καιρό τώρα ποιος συμμετείχε στις διαβουλεύσεις, τι είδους διαβούλευση ήτο αυτή χωρίς την συμμετοχή των Δημοτικών Συμβούλων και ποιο το περιεχόμενο των διαβουλεύσεων. Γιατί οι απαντήσεις που λαμβάνουμε δεν είναι «καθαρές». Ούτε για σας, ούτε για μας.
Υ.Γ. Ισχυριζόμενος ότι «Τέλος δεν φταίω εγώ που οι συντοπίτες μου δεν αντιλαμβάνονται πως οι στην ενδοχώρα του Ξηρομέρου κατοικούντες , θα ήθελαν ένα Αστακό που του αξίζει επαναλαμβάνω καλύτερη μοίρα», ίσως να επιθυμείτε να σας προσμετρήσουν στους «Υπερπατριώτες ». Εγώ όμως κύριε Μήτση δεν έχω το αναγκαίο έλλειμμα ήθους να προσμετρήσω εσάς και να μην προσμετρήσω άλλους ανησυχούντες συμπατριώτες μου, που ενδιαφέρονται πραγματικά για το μέλλον του Αστακού και του Ξηρομέρου.
Δεν έχει πια νόημα, να κανει κάποιος διαλογο με α ν ώ ν υ μ ο υ ς .
Σημασία έχει οτι το Δημοτικο Συμβούλιο πήρε ή θα παρει θέση και σίγουρα για τον γράφοντα ΘΑ ΠΆΡΕΙ προς όφελος του ΑΣΤΑΚΟΎ.
Για μένα κ. Α ν ω ν υ μ ε οταν ζεις σε μια Δημοκρατική χωρα και βάζεις υποψηφιότητα , εκλέγονται ΝΑ ΣΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΉΣΟΥΝ απ΄αυτούς που βάζουν υποψηφιότητα , πάντα οι καλύτεροι .Είναι αναντίρρητος κανόνας αυτός της Δημοκρατίας.
Τωρα για σας κ. genesis. τι σημασία έχει η καθεστηκυία τάξις της Αλυζίας με τον Αστακό; Στην Αλυζία αυτους που υπονοείτε ή αφήνετε να ενοηθεί , ο λαος τους έστειλε στην αντιπολίτευση .
Στον Αστακο η καθεστηκυία τάξις που αφήνετε να ενοηθεί οτι φταίνε ( και για μένα φταίνε) για τον οικονομικο μαρασμο του Αστακού , δεν έχουν επώνυμο; Γιατι δεν τους κατανομάζετε;
Σας “προκαλώ ” 3-4 φορες αλλά όλοι οι ανώνυμοι το αποφεύγετε να τους κατανομάσετε .
Σας έγραψα χτες οτι δεν ψηφίζει ο Δήμαρχος που οι περισότεροι χτυπάτε και σίγουρα θα έχετε τους λόγους σας να το κάνετε και καλα κάνετε , αλλά πρέπει να ξέρετε , αν δεν το γνωρίζετε , ψηφίζει μόνο το Δημοτικό Συμβούλιο .
Και απ΄ οτι φαίνεται ή διαφαίνεται , το Δημοτικό Συμβούλιο και όχι οι α ν ω ν υ μ ο ι στο σάιτ , έπραξε ή θα πράξει άριστα. Και αυτό για μένα έχει σημασία και οχι οι ” κραυγές ” της ξύλινης γλώσσας του α ν ώ ν υ μ ο υ ….
Σε όλα τα όργανα , οι εκπροσωποι που στέλνονται να τους εκπροσωπήσουν , κατα κανόνα είτε το θέλουμε είτε οχι είναι οι καλύτεροι για να διαφεντεύουν τη μοίρα μας , κ. Παρατηρητή του σάιτ.
Αλλιώτικα βάζουν υποψηφιότητα και οι α ν ώ ν υ μ ο ι του σάιτ και παίρνουν ποσοστό τόσο , ωστε να μην εκλέγονται στο Δημοτικό Συμβούλιο του Αστακού κι ας είναι δικηγόροι ή γιατροί κ.λ.π επιστήμονες.
Τι να κάνουμε αυτα είναι τα παιγνίδια της Δημοκρατίας.
Τέλος εφόσον το ΟΛΟΝ υπάρχων Δημοτικό Συμβούλιο του Αστακού , δεν κάνει καλα τι δουλειά του ,όπως έμμεσα υπονοείτε , ή δεν κάνει καλα τη δουλειά του όπως εσείς θα θέλατε , υπομονη 1,5 χρόνος απομένει , βγάλτε την α ν ω ν υ μ ι α σας , και θέστε υποψηφιότητα φυσικά με ονοματεπώνυμο και , εφόσον εκλεγείτε , φτιάξτε ένα Αστακό που ολοι ονειρευόμαστε , που θέλουμε και θέλετε.
Και τα λέω αυτά , γιατι , αγαπητοί συμπατριώτες , οι Αρχοντοχωρίτες , οι Αετινοί , οι Μαχαλιώτες , αν και μη Δημότες του Αστακού , είναι καθημερινως α ι μ ο δ ό τ ε ς της α γ ο ρ ά ς και οχι μόνο του Αστακού (ΔΕΗ,ΙΚΑ, ΔΟΥ,ΕΝΩΣΗ , ΛΑΙΚΗ κ.λ.π) .
Και φυσικά , εφόσον ” ζουν” σχεδόν καθημερινά στον Αστακό , έχουν και πρέπει να έχουν λόγο-αποψη και θέση για το μέλλον του Αστακού, όσο και να μην αρέσει σαυτούς που κριβονται στην ανωνυμία μέσα απο το σαιτ του Αστακος Werdpres του κ. Αθανασίου . Θεοδ. Ζαρκαδούλα καταγομένου απο τα Βλυζανά και μονίμου κατοίκου του ΑΣΤΑΚΟΎ.
Νικος Θεοδ. Μήτσης
ΑΝΩΝΥΜΕ δεν είναι τρόπος αυτός να απευθύνεστε σε έναν «δημοτικό σύμβουλο Αλυζίας-συνεχώς-από το 2002»! Λίγο σέβας!!! Αν έλειπε το «συνεχώς»,το συζητούσαμε…
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ εύστοχο το σχόλιό σας-απάντηση στον κ.Μήτση, περί αιρετών. Όσο όμως η πλειοψηφία εξαγοράζεται με μπικικίνια και ξοξοξόψαρα,θα έχουμε τους συμβούλους που αξίζουν της πλειοψηφίας.
Κύριε Μήτση,
Όταν το Ευρωκοινοβούλιο αποδέχεται τα/τους blogs/bloggers “ως μονάδες ελεύθερης έκφρασης των πολιτών και ενάσκηση του δικαιώματος στην ελεύθερη επικοινωνία και ανταπόκριση, μέσω διαθέσιμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών” & “σημαντική νέα συμβολή στην ελευθερία της έκφρασης”, τότε το σχόλιο σας περί “κουκουλοφόρων” θα μου επιτρέψετε να πω ότι δεν έχει καμία θέση στην Δημοκρατία μας & να το χαρακτηρίσω “άστοχο”…
Άλλο “ανωνυμία” & άλλο “ψευδωνυμία”.
Μην τα συγχέετε παρακαλώ.
προς Θαλασοπουλι.
οχι φιλτατε μου δεν τα συγχεω .
Το ιδιο περιπου νόημα έχουν . [ Ιδε λεξικο Μπαμπινιώτης : Ανωνυμος( αυτος που εχει αγνωστο όνομα) και Ψευδωνυμος ( πλαστο, φανταστικο όνομα ) .
Και οι δυο ειναι ,διχως την προς τα εξω Φυσική επωνυμία τους .
Το ευρωκυνοβούλιο κ.λπ Θεσμοί δεχονται την αλληλογραφία των bloggers αλλα σε καμια περιπτωση τους απο χόμπι ή “αδιέξοδα” υβριστες που σε πολλα ελληνικά σάιτ βλέπουμε. Ηδη και στο του Αστακου βλέπω σήμερα και ωρα 7.μμ ο ιδιοκτητης του να κάνει έκκληση να μην γράφουν υβρεολογίες και συκοφαντίες και ορθως πράττει .
Ποσο λιανα πρεπει να το πω αγαπητοι φίλοι μου; Δεν το θεωρώ ντόμπρο , Δημοκρατικό και Ξηρομερίτικο , να γράφεις σε σάιτ , να λοιδωρείς και να κάνεις τον ” κόκορα” και τον “ξύπνιο” επι παντος επιστητού υπογράφοντας με ψευδόνυμο και ανωνυμία. Υπάρχει κανένας φόβος αυτά που λές και καλά κάνεις και τα λές και συμφωνώ να τα λές , να βάλεις απο κάτω φαρδιά πλατιά την υπογραφή σου ;
Εδω είναι φίλε , Θαλασοπούλι , που σήμερα έμαθα και ποιος είσαι, η διαφορά μας . Επωνύμως οι παρατηρήσεις -κριτικές.
Και όσο να διαφωνω μαζί σας , θα υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμα σας να το λέτε.( Βολταίρος) .
Και φυσικά οσο δεν βάζετε την υπογραφή σας με το φυσικο ονοματεπώνυμό σας θα διαφωνώ αγαπητοί φίλοι και θα εκφράζω τη διαφωνία μου.
Σας ευχαριστω
Νίκος Θεοδ. Μήτσης
τηλ.6977 39 41 41
ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΑΥΤΗ Η ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ.
ΕΛΕΙΜΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ, ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.
Αφορμή για το σχόλιο που ακολουθεί είναι οι απόψεις του κ.Μήτση όπως αυτές καταγράφονται στο σχόλιο του, της 17ης Μαρτίου. Όπως λέει λοιπόν ο κ. Μήτσης οι εκλεγμένοι στο δημοτικό συμβούλιο κύριοι είναι οι καλύτεροι και οι ικανότεροι γιατί τους έχει εκλέξει ο λαός.
Με μεγάλη ανακούφιση και αισιόδοξη διάθεση διάβασα όλα τα παραπάνω. Βλέπετε κ. Μήτση εγώ από τις συζητήσεις που είχα τις προεκλογικές περιόδους ( που στον Αστακό είναι μακρές ) με φίλους και γνωστούς είχα διαμορφώσει άλλη εικόνα για τα πράγματα.
Έλεγαν οτι δήθεν υποψήφιοι Δήμαρχοι κλείνουν με το αζημίωτο τις υποψηφιότητες των συμβούλων τους, ανάλογα με τα ¨κεφάλια¨ που κουβαλάει ο καθένας απ΄το χωριό του ή τις κουμπαριές του.
Ότι υποψήφιοι σύμβουλοι περιφέρουν την δύναμη τους από συνδυασμό σε συνδυασμό κι ότι κάτσει.
Ότι υποψήφιοι Δήμαρχοι και μή, κάνουν ανίερες συμμαχίες και κλειδώνουν το εκλογικό αποτέλεσμα πρίν καν ανοιξουν οι κάλπες.
Ότι υποψήφιοι Δήμαρχοι εμπορεύονται την ελπίδα των συμπολιτών μας και τάζουν κάθε θέση εργασίας στα stage ή αλλού σε δέκα άτομα.
Ότι υποψήφιοι Δήμαρχοι ¨μιλάνε¨ με εταιρίες.( τι λένε άραγε; )
Οτι απελπίσμένοι ψηφοφόροι ξεπουλάνε την ψήφο τους για λίγα ευρώ…..
Ευτυχώς κ. Μήτση με ηρεμήσατε. Τίποτα απ αυτά δεν συμβαίνει. Μας δοιηκούν οι καλύτεροι και η δημοκρατία ανθεί!!!!!!!
Και έτσι μπορώ να ερμηνεύσω το γιατί είναι πιθανότατο έως βέβαιο ότι θα συνεχίσουν να δοιηκούν οι ίδιοι.
Γιατί απλά είναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!!!!!!
Π.Κ.Π. πολύ καλά τα λες. Βλέπεις όμως αυτοί οι…”ΣΩΤΗΡΕΣ” του Τόπου, δεν κατεβαίνουν στην αρένα διεκδικώντας τη δική σου ή τη δική μου ψήφο ή κάποιων άλλων που έχουν νου και καταλαβαίνουν……. Βλέπεις δήμαρχο βγάζει πάντα η ψήφος των άλλων (σύντεκνων, κουμπάρων, μοσχαραίων, ζητουλάδων, “yes-αφέντημ” κ.ο.κ )
Π.Κ.Π. μου, εσύ κι εγώ δεν ξέρουμε τι θα πει E = mc²……. Πού πάμε οι ανόητοι…;; πού πάμε οι πτωχοί και ψηφίζουμε άμα δεν ξέρουμε ότι E = mc²…!!!!;;
Sumbatriotes diavasa ola ayta pou grapsate, kai 8elo na po to eksis. To provlima den einai o k. Mitsis, to provlima isaste eseis oi Astakiotes. Apoti diavasa katalava oti eseis men 8elete ksenodoxeia alla eseis men den 8elete, ma ti 8elete exete anaroti8oi pote to ti 8elete. Aloste o k. Mitsis exei dikeo to pou leei oti o Astakos einai adios to kalokairi, giati oi Agriniotes den erxonde ekei kai pane stin zaverda i stin Lefkada? ean 8elete mporo na sas voi8iso gia na min spate ta kefaliasas. Aplos oi Atakiotes (oxi oloi fusika) einai kaxipoti, den boï8aï o enas ton alon, kai etsi o Astakos vrwmaei apo !!!. 8a mporousa na sinexiso me tosa alla pola
ma den exei simasia poia. Pote den 8en 8a katalavete tin aksiopiisi tou xoriousas. Apo ton astako ston Mytika apanou aton dromo gourounia kai gides vlepo ka8e kalokairi sti dikopaismou, logo oti den zw stin Ellada.
Filika enas veros patriotis apo to Agrinio.